Porady dla małych firm i przedsiębiorców rozpoczynających działalność

8 niezbędnych porad dla małych firm i przedsiębiorców rozpoczynających działalność od doświadczonych przedsiębiorców

Obecnie wydaje się, że każdy ma możliwość zostać przedsiębiorcą i wymyślić „kolejną wielką rzecz”. Gdy odniesiesz sukces, korzyści wynikające z posiadania startupu są oczywiste: bycie swoim własnym szefem, tworzenie czegoś od podstaw, wnoszenie wartości do ludzi wokół ciebie i, oczywiście, zarabianie. Ale kluczową frazą w tym równaniu jest „kiedy się powiedzie”. Zbyt często startupom się nie udaje.

 

Niepowodzenie nie wyklucza ostatecznie sukcesu

Niestety, nie wszyscy są wycinani z roli przedsiębiorcy. A przynajmniej nie z natury. Aby prowadzić dobry biznes, musisz być w stanie przyjąć właściwą rolę. Jeśli to oznacza robienie rzeczy i działanie w sposób, który nie przychodzi naturalnie, niech tak będzie. W przeciwnym razie zaryzykujesz.

Oto osiem kluczowych punktów, które profesjonaliści co do których zgadzają się, aby osiągnąć sukces jako przedsiębiorca.

 

1. Podejmuj ryzyko i bądź gotów ponieść porażkę

Niepowodzenie nie wyklucza ostatecznie sukcesu – w rzeczywistości jest to często niezbędny krok. Najlepsi przedsiębiorcy nie pozwalają, aby strach przed porażką uniemożliwił im podjęcie idealnego pomysłu. Niektóre z tych ryzyk nie znikną, ale te, które to zrobią, będą tymi, które cię definiują.

Korzystaj z porad dla biznesu – http://www.firmy24h.pl/

2. Nigdy nie przestawaj pracować w sieci kontaktów

Gdy nie zbudujesz swojej firmy, połączenia pomogą utrzymać ją na powierzchni. Kiedy to zrobisz, ci początkowi pomocnicy zmienią się w potężnych sojuszników. Wkrótce będziecie w stanie sprowadzić kolejny trudny start do sieni.

„Nawiązywać połączenia i prowadzić rejestr każdej napotkanej osoby” – powiedziała Forbes Clare Dreyer, ekspert ds. Kariery. „Poproś o ich radę i pomoc. Bądź z nimi w kontakcie po drodze i buduj swoją sieć, zanim jej potrzebujesz! Relacje jakościowe są kluczem do królestwa ”.

 

3. Poznaj swoją niszę

Wiele startupów odnosi sukcesy, ponieważ zidentyfikowało niszę i opanowało ten rynek. Odkrywając usługę, produkt lub funkcję, o której nikt inny nie pomyślał – a przynajmniej skutecznie jej nie wprowadził – dajesz firmie szansę na sukces. George Shepherd, profesor prawa na Emory University, zaleca przedsiębiorcom „zostać guru w tej niszy”.

 

4. Bądź wytrawnym uczniem

Długo po opuszczeniu ostatniej klasy wciąż uczysz się nowych rzeczy każdego dnia. Jako przedsiębiorca zawsze musisz być studentem – chętnie zasięgnąć porady, wysłuchać innych pomysłów i uczyć się od tych, którzy tam byli.

„Przedsiębiorczość polega na rozwiązywaniu problemów i uczeniu się w podróży”, napisał Andrew Medal dla Przedsiębiorcy. „Nauka nowych rzeczy jest ekscytująca, a jako przedsiębiorcy powinniśmy uczyć się czegoś nowego każdego dnia”.  Wykorzystaj szkolenia – http://www.szkolenia24h.pl/ – dają możliwość pozyskania cennej wiedzy.

Poznaj – http://www.e-konferencje.pl/artykul/jak-byc-swietnym-dyrektorem-porady/2740/ – jak być świetnym dyrektorem firmy i odnieść sukces w biznesie.

Nie możesz zarabiać pieniędzy bez wydawania pieniędzy”.

5. Nie martw się o swój portfel…

Jeśli zaczynasz biznes, weźmiesz kilka trafień finansowych. Jak mówią, nie można zarabiać pieniędzy bez wydawania pieniędzy. Ale to coś więcej niż unikanie skąpstwa. Najlepsi przedsiębiorcy nie myślą o tym, ile robią, zastanawiają się, jaką wartość mogą dodać. Ta wartość może być finansowa, ale może to być także społeczne, psychologiczne lub inne.

 

6.… ale staraj się nie zbankrutować

Powiedziawszy to, nie możesz dodać wartości, jeśli nie możesz zapłacić czynszu lub kupić artykułów spożywczych. Wtedy będziesz musiał dokładnie określić, co musisz zrobić, aby utrzymać się podczas realizacji swojego marzenia przedsiębiorczego. Przedsiębiorca zwrócił uwagę, że praca w niepełnym wymiarze godzin może być twoją łaską oszczędzającą – nie tylko przyniesie ulgę finansową, ale może stanowić doskonały punkt sieciowy.

 

7. Bądź elastyczny i słuchaj rynku

Nawet jeśli wybierzesz idealną niszę, niekoniecznie pozostanie ona taka sama na zawsze. Rynki mogą być kapryśne, a konsumenci chcą być w czołówce. Jeśli nie możesz obracać się i reagować, gdy nadejdą wiatry zmian, będziesz zdumiony.

„Nie daj się zakochać w swoim pierwotnym pomyśle, dzięki czemu możesz odkryć, czego rynek naprawdę chce i jest gotów za to zapłacić – a następnie przekazać je” – powiedziała Cherylanne Skolnicki, trener kariery.

Powiązane wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Protected by WP Anti Spam